Subject: Nõustamine: KOV sotsiaalmaja
From: "Aivar Roop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Angela Põder <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 15:17:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kohila vald projekteerib uut multifunktsionaalset heaolukeskust, mis
hakkab sisaldama nii sotsiaalkortereid, kui väga palju erinevaid
sotsiaalhoolekande teenuste pakkumist samas majas. Pidasime just nõu
Sotsiaalkindlustusametiga kuidas tagada erinevate vajadustega inimeste
joaks sisuline teenus ilma et see tekitaks konflikte või arusaamatusi.
Nende soovitus oli nõu pidada ka Terviseametiga,e t kontrollida üle
ruumikasutusnormid teiega. Kuna peame selle nädala jooksul viimased
parandused eelprojekti sisse viima siis küsimus – kas teil oleks aega
selle nädala kolmap või neljap üle Teams’i meid veidi nõustada ses osas?

Ette tänades,

Aivar Roop

Arendusjuht

Kohila Vallavalitsus

Tel: 55560097

[email-masked] <mailto:[email-masked]>